Powered By Blogger

środa, 19 grudnia 2012

Podsumowanie wymanki

Witajcie moi kochani:)

Zaniedbałam bloga zaniedbałam Was za co serdecznie przepraszam,ale od Nowego Roku obiecuje poprawę i tak będzie niech sie tylko skończy ten szał.
Dwa kiermasze tydzień po tygodniu za mną na pierwszym wymarzłam na drugim przemokłam, ale warto było:)
Dobra koniec paplaniny przechodzę do konkretów .
Ostatnio postanowiłam wziąć udział w wymiance oczywiście zawsze nosiłam sie z zamiarem no i teraz jakoś sie zmobilizowałam. Wymiankę organizowała Joasia uwielbiam do niej zaglądać:)a moja wymiankową parą była Iwona która pięknie skrapuje i nie tylko:)
Szczerze to nie spodziewałam się że dostanę od niej takie wspaniałości i to w takiej ilości, gdy zobaczyłam co mi wysłała postanowiłam jeszcze jej dosłać kilka drobiazgów:)

Oto co dostałam od Iwonki w kilu zdjęciach bo na jednym trudno było wszystko uchwycić:)


Kilka przydasi , pięknie ozdobiony kalendarz na nadchodzący rok ,cudny  przepiśnik który skradł moje serce i coś dla duszy na osłodę  i na zagrychę marynowane kurki:)
Iwonko dziękuję za te cudowności:)

A to co ja wysłałam Iwonce

Ozdoby z lnu,zapachowy woreczek,puzderko, aniołek i serducho w decu, aniołek i gwiazdka haftem richelieu bombki i słodkości:)

Asi chciałabym ślicznie podziękować za zabawę a Iwonce a te cudowności które sprawiły mi wielka radość.

Pozdrawiam Wiola:)

6 komentarzy:

  1. Same wspaniałości u Was w tej wymiance!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. No, no, no... Stworzyłyście cuda a nie prezenty! Tylko pozazdrościć :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. dziewuszki... obie się postarałyście...
    dzięki za zabawę...
    Wiolka !!! ja też lubię do Ciebie wpadać.... hihi pod warunkiem, że jesteś

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna prezenty z tej wymijanki wyszły ;)
    Obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z okazji Świąt Bożego Narodzenia wielu głębokich i radosnych przeżyć, wewnętrznego spokoju, wytrwałości i radości oraz błogosławieństwa Bożego. w każdym dniu nadchodzącego Nowego Roku

    OdpowiedzUsuń
  6. same cudności;) a Iwonka naprawdę robi świetne rzeczy;) jej kartki, notesy i przepisniki to znak rozpoznawczy;))))

    OdpowiedzUsuń