Powered By Blogger

czwartek, 29 marca 2012

Serduchowo

Witajcie moi drodzy:)

Dziś w biegu szybki post i znikam hmmm szybki jak zawsze nie rozpisuję się za wiele ,chyba dlatego że marny ze mnie pisarz gaduła ze mnie wielka,ale z pisaniem różnie bywa no ale nie o tym chciałam mam jakiś zwariowany tydzień nie ogarniam go w ogóle, nie mam czasu zajrzeć do Was widzę że piękności robicie, zwaliło się w tym tyg troszkę na moją głowę ale pozytywnego z czego bardzo się cieszę, tym bardziej że swoją przygodę z rękodziełem zaczęłam niedawno, pracy będzie co nie miara myślę że, jak już będę znała konkrety pochwalę się bo dla mnie to też wielkie wyróżnienie i kto wie co z tego wyniknie,ale o tym za jakiś czas,chcę Wam pokazać serducha które robiłam dla takiej mojej jednej znajomej ,zdjęcia robione na szybko przed pakowaniem paczki jak zwykle w pędzie.

Dziękuję Wam kochane blogowiczki za miłe komentarze i że zaglądacie tu do mnie, dodajecie mi skrzydeł swoimi ciepłymi  komentarzami, a i cieszę się że przybywa mi obserwatorów których serdecznie witam w moich skromnych progach:)


Buźka Wiola:)

9 komentarzy:

  1. Jej! Jakie śliczne kwiatowe serducha! Wspaniałe na upominek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniale wiosenne serducha :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne i takie kwieciste :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super serduszka ;) Idealne do Kuchni ..mojej kuchni ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne kwiatowe serducha ...takie wiosenne :D

    OdpowiedzUsuń
  6. piekne:)))-mój faworyt z bratkami:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje Serca skradły moje serce do reszty!!!Są cudowne!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. serduszka śliczne, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń