Powered By Blogger

wtorek, 31 stycznia 2012

Zawładnęła moim sercem!!!!


Wręcz zawładnęła moim sercem ,facet ma po prostu obłędny głos muzyka też niezła ,dawno nie słyszałam czegoś równie dobrego,bo to co ostatnio puszczają w radio to jakaś porażka.Słuchając jej  rozpływam się, gdy pierwszy raz ją usłyszałam myślałam ,że to Sting lecz szybko wyprowadziłam się z błędu!!!
                                                                                                                           

4 komentarze:

  1. Taaa, to taki kawałek, którego się słucha 15 razy pod rząd i jeszcze się cieszy jak leci w radiu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak, znamy Gotye już od dłuższego czasu dzięki radiowej Trójce. Tam przez 14 tygodni był to nr 1 na liście. Obecnie na miejscu 3, ale jutro znów lista i zobaczymy co będzie dalej. Jeśli masz dość komercyjnych stacji to polecam Trójkę :) (taką małą reklamę im zrobię, ale uwielbiam tą stację, jest wyjątkowa, niepowtarzalna, niebanalna, i mają najlepszą muzykę)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja to jak typowa samica stwierdzę, że nie tylko piosenka fajna i nie tylko głos, ale cały Gotye jest niczego sobie...:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Każdy ma swój gust ,akurat to nie jest mój typ faceta,ale myślę że, są kobiety którym sam Gotye się podoba no mnie akurat urzekła głosem i swoją muzyką musicie mi wybaczyć :)

    OdpowiedzUsuń