Powered By Blogger

niedziela, 23 czerwca 2013

Wyniki Candy

Witajcie

Przepraszam że  wyniki dopiero po tyg ,ale jestem zalatana mam troszkę zamówień, zbliża sie koniec roku szkolnego, zaczęłam chodzić na prawo jazdy kat ."C" wyjazd  nad morze za pasem bo już za tydz i ciągle biegiem.

Żeby już nie przedłużać ,będzie bez zdjęć bo zwyczajnie nie mam czasu ,ale wszystkie chętne osoby te z bloga i Fb trafiły do koszyczka i córcia wylosowała Anię  której serdecznie gratuluję i dziekuję za udział w zabawie,Anie poproszę na meila o adres do wysyłki:)

Cieszę się że wzięliście udział w zabawie myślałam że będzie Was więcej ,ale  wieksza szansa dla tych którzy sie zapisali .

Dziekuję jeszcze raz i życzę udanej niedzieli :)
Pozdrawiam Wiola

8 komentarzy:

  1. Gratuluje i dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dołączam do gratulacji i dziękuję za zabawę :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tu sobie blogowe zaległości nadrabiam i taka niespodzianka!!!! Dziękuję bardzo.... ale się cieszę :):):) Tyle dni w niewiedzy :(
    Już przesyłam adresik i jeszcze raz ślicznie dziękuję za wszystko :)
    Pozdrawiam ☼ cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję Ani serdecznie :) dziękuję za zabawę :)
    Pozdrawiam i zapraszam na moje Candy :)

    OdpowiedzUsuń