Powered By Blogger

piątek, 9 marca 2012

Papierowa wilkina i róże z krepiny

Witajcie

Nie minęło dużo czasu od mojego wczorajszego posta  pisałam że, pokażę Wam co zrobiłam dla naszego Sołtysa,koszyczek wyplotłam w niedziele w poniedziałek go pomalowałam,a wczoraj wieczorkiem zawzięłam się i poprzyklejałam kwiatki  oczywiście nie obyło się bez problemów mój pistolet do kleju po raz kolejny odmówił współpracy muszę zainwestować w inny przed chwilą dokończyłam "dzieło" w między czasie gdy obiadek się gotuje a  anioły suszą się w piekarniku a  jeszcze jedno rączka w koszyczku nie ma drutu!!!
W ogóle chcę Wam podziękować za to że, zaglądacie do mnie i zostawiacie ślad po sobie w postaci komentarzy doceniam to a Wasze miłe słowa dają motywacje do robienia czegokolwiek:)



15 komentarzy:

  1. Wow chce zostać sołtysem jak mi takie prezenty będą dawać :) Koszyk wygląda przepięknie, nie mogę sobie wyobrazić jak go zrobić w dodatku te prześliczne kwiaty, w Ciebie jak zawsze wszystko piękne

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach dziękuję, lejesz miód na moje serce:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszyk z różami cudny :-) Oj chciałabym widzieć minę pana sołtysa jak dostanie taki prezent :-))) Pozdrawiam ciepło i również dziękuję za odwiedziny :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. podziwiam! piękny koszyczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz talent Wiolu gdzie przez te lata go skrywałaś,zazdroszczę sołtysowi.Pozdrawiam serdecznie;D Chwołkówna

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow szczęściarz z tego sołtysa. Koszyk piękny. Ciekawa jestem jaka jest jego rzeczywista wielkość no i jak Ci sie udało taki fajny kształ uzyskać. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koszyczek ma wysokość do środka rączki 30cm a obwód całego koszyczka w najszerszym miejscu ma około 90cm,szczerze to jest mój pierwszy taki wypleciony koszyczek,taki chciałam żeby był i taki wyszedł uplotłam prosto spód a później wygięłam wszystko na zewnątrz i plotłam dalej sam się dziwię ze mi taki wyszedł,cieszę się,że Wam się podoba:)

      Usuń
  7. piekny i jaki misterny ten koszyk:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Kosz przepiękny! Jaki fajny kształt i na dodatek tak starannie wypleciony. Róże dopełniają cudną całość. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny! Piękny kształt, ładne kolory! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki piękny kosz!!! A te kwiaty!!! Jak można zrobić takie cudowne kwiaty?

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuje Madziu kwiatki są łatwe do zrobienia wpisz w google róże z krepiny i jakiś tutorial Ci wyskoczy!!!Mówią na to że to są róże metodą cukierkową!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. koszyk pełen profesjonalizm! I wypleciony w 1 niedzielę... smykałki do wikliny zazdroszczę!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspanialy koszyk, cudowne kwiaty, jestem pod absolutnie ogromnym wrazeniem :) gratuluje, blog fantastyczny :*
    zaczynam obserwowac :)

    OdpowiedzUsuń